Szanowni Państwo!
Dyrektor, Grono Pedagogiczne, Rada Rodziców i Uczniowie Zespołu Placówek Oświatowych w Ruszczy zwracają się z ogromną prośbą o wsparcie finansowe niezbędne do przeprowadzenia uroczystości związanej z nadaniem imienia i zakupem sztandaru.
W minionym roku szkolnym zakończyliśmy procedury związane z wyborem patrona szkoły. Przed nami uroczystość nadania szkole imienia wraz z wręczeniem sztandaru, która odbędzie się 12 października 2023 roku. Środki finansowe na zakup sztandaru zbieramy samodzielnie. Każda, nawet najmniejsza kwota, pomoże nam w realizacji tak ważnego zadania. Dlatego zwracamy się do Państwa z gorącą prośba o wsparcie finansowe. My ze swej strony zobowiązujemy się do opublikowania na stronie szkoły listy darczyńców wraz z podziękowaniem.
Z góry bardzo serdecznie Państwu dziękujemy za okazaną nam przychylność.
Społeczność Zespołu Placówek Oświatowych w Ruszczy
Nr konta bankowego, na który prosimy o dokonywanie wpłat
konto Rady Rodziców z dopiskiem „Sztandar”:
Bank Spółdzielczy w Połańcu
92 9425 0008 0088 3052 2000 0001